Grimm Fairy Tales

Pohádky, které jitří fantazii naplno

Miluju malovat pohádkové postavy, víly a tenhle dětský svět. Protože mám ve znalosti pohádek dost velké mezery, tak obrázky mi skvěle doplňují základní vzdělání z mateřské školky. Buď jsme to tam tenkrát celé prospala anebo měla jiné zájmy než poslouchat pohádky. I když tenkrát frčeli hlavně Šmoulové a Jen počkej zajíci :)



Když jsem v Krámku pro děti uviděla omalovánku s pohádkami bratří Grimmů, musela být moje. Než omalka přišla, měla jsem romantické sny o princeznách a princích. Když dorazila, mé sny se změnili na naprostou pohádkovou divočinu :) Ale tak to u Grimmů asi má být.



Grimm Fairy Tales Adult Coloring Book obsahuje 46 ilustrací od různých autorů. Hned po prvním prolistování je tu evidentní inspirace komiksem. A musím říct, že se mi to líbí. Možná víc, než kdyby šlo o ty romantické ilustrace. Protože takový styl obrázků ještě nemám a skvěle tak rozšíří moji sbírku o něco nového.



Ústřední postavou všech obrázků je žena, víla, mořská panna… Vždy v podání superhrdinky a bojovnice. Sexy divy, které zachrání svět. Aspoň na mě tak dámy působí.

Dekolty nacpané k prasknutí podnítily i mého muže, aby si omalovánku prohlédl. A trvalo mu to dost dlouho, než se od obrázků odtrhl :) To hovoří za vše. Dámy, pokud chcete svoji drahou polovičku popostrčit k malování, bude tahle omalovánka skvělým podmětem. Možná větším, než auťáky :)
Obrázky jsou jednostranné a papír hladký, slabý. V pohodě ale zvládne i akvarel.

Akvarelová Progressa (KIN)

Derwent Inktense


Já jsem z omalovánek nadšená, a pokud nejste extra prudérní, tak by se mohli líbit i vám. A až vám prsatice polezou na nervy, můžete si zchladit žáhu na jednom z obrázků vzorů (v knížce jsou 4 a pro mě tedy dost zbytečné).


Komentáře